Канон божией матери

Страницы

суббота, 17 августа 2019 г.

Канон молебный пред иконою Божией Матери Киккскою

Канон божией матери

Ирмос: Н éбеснаго круга Верхотвóрче, Господи,/ и Цéркве Зиждителю,/ Ты мене утверди в любви Твоей,/ желаний краю, верных утверждение,// Едúне Человеколюбче.

П окров Тя знаю и Стену/ христиáном, Пречистая,/ яко Зиждителя всех и Господа Родúтельницу./ М á терними Твоими предстáтельствы Того умоли// о мне, Его прогнéвавшем и согрешúвшем.

Б ожие дело исполняем,/ Святых Отцéв веление, Богоневéсто,/ люб é зно иконе покланяющеся Твоей, Всепéтая./ Честь бо сия к Первообразу восходит,// яко великий учит Василий.

Т я молю, Госпож é Безмерносúльная,/ иконы ради Твоея Кúккския,/ éюже богáтную благодать излияла еси,/ помилуй вся Тя верно призывáющия,// М ú лующая дéлы сýщи.

К úккоса Хран ú тельнице, радуйся,/ от иконы Твоея благодать точащая,/ всякаго м ú лующая/ и обители Кúккския сущи Утверждение./ Величие бо Свое и Бога показала еси, Мáти,// взывающим Ти всегда.

Ирмос: У слышах, Господи,/ смотрения Твоего таинство,/ разумéх дела Твоя// и прослáвих Твое Божество.

П омысл ó в моих помрач é ние/ и лукáваго ухищр é ния, Всецарúце,/ расточ ú Твоею с ú лою// и тишину даждь сердцу моему.

В еликая сотворила еси/ чрез икону Твою, Мати Дево,/ от сухоты и обстояний// избавляющи Тя глашáющия.

С паса рóждшая, даруй спасение/ с верою Ти притекающим, Всенепорóчная,// призывающим имя Твое.

У пование и Помощь отчаянным/ Ты еси, Госпожé,/ тéмже Тя молим:// спаси, ущéдри заступлéнии Твоими.

Ирмос: П росвети нас повелении Твоими, Господи,/ и мышцею Твоею высокою// Твой мир подáждь нам, Человеколюбче.

И сполни радости сердца, Пречúстая,/ исполняющая прош é ния// благогов é йно молящихся Ти.

П регреш é ния наша потреби, молимся,/ Сына Твоего прогн é вавших, Мати Божия,// Яже Ангелов Превысшая.

И збави, Чистая,/ обдержáщих злых и обстояний// к покрову Твоему благогов é йно ныне тщáщияся.

С паси ны туне,/ Спаса Родительнице,/ любóвию приступáющия Ти// и честному Твоему ныне образу покланяющияся.

Ирмос: О чисти мя, Спасе,/ мнóга бо беззакония моя,/ и из глубины зол возведи, молюся,/ к Тебе бо возопúх, и услыши мя,// Боже спасения моего.

И збавляемся искуш é ний/ чрез Твою, Всенепорóчная,/ икону чудотворную,/ éюже совершила еси// многая и великая, о Всецарúце, чудеса.

Я ко на мори и на суше удивила еси,/ преслáвная совершáющи,/ в é рно взывáющия Ти,/ тако ныне удиви на мне, Дéво,// чудное имя Твое.

С паси мя, Богомáти, Кúккоса Заступнице,/ благодать богатотвóрную/ от Бога богáтно приúмшая/ д é яти дивная// на благодеяние в é рно Ти вопиющим.

О благодат ú мой ум/ и сердце оч ú сти от лукавых помыслóв,/ Богоневéсто Владычице,/ печалей избави, Обрадованная,// Надéждо и Предстáтельство мое.

Ирмос: О т Иудеи дошéдше, óтроцы, в Вавилоне иногда верою Трóйческою пламень пещный попрáша, поюще: отцéв Боже, благословен еси.

В се упование мое/ на Тя возложúх, Девице Богоблагодáтная,/ яко великосúльную,/ всесúльнаго М á терь Слова,// Егоже благословим со Отцéм и Духом.

И кону Твою вси лобызáем,/ Отроковице Непобедимая,/ яко чудесы безчúсленными/ на земли и на водáх прослáвленную, Всенепорóчная,// благодáтию Твоею, Святая Владычице.

П ривлецы дожди и благорастворéнныя вéтры, от образа благодать искипáющая, úмже великая воúстинну показа Господь, яко Богом облагодáтствованная, молитвами Твоими.

П лоти неможéния/ и душéвныя недуги, Неисчетносúльная,/ исцел ú , Дево,/ яко имýщи дерзновение к Сыну Твоему,// Чистая, ед ú на Благословенная.

Ирмос: Ц аря Небéснаго,/ Егоже поют вои áнгельстии,// хвалите и превозносите во вся веки.

М атерь всех Царя/ воспеваем вси и славослóвим,// аки Благодатную.

Д обродеяния точащую/ яже в Кúккосе икону Девы/ ныне да почт ú м вси,// яко в чудесéх мнóзех возблагословéнную.

У щéдри люди Твоя,/ к покрову Твоему приступáющия, Отроков ú це,// яко да умнóжиши вел ú чие Твое.

Ирмос: В оúстинну Богородицу/ Тя исповéдуем,/ спасéннии Тобою, Дево чистая,// с безплóтными лики Тя величáюще.

П омилуй грешную мою душу,/ юже окаянну сотворúх, Чистая,// и избави мя óгненнаго муч é ния.

Б огоневéсто Всесвятáя,/ спаси мя молитвами Твоими,/ Спаса мира в мир Приведшая,// яко да воспою Твою непобедимую силу.

У иконы Кúккския, Обрáдованная,/ Яже верных мольбам внимáющи,/ вонмú ныне и мне,// благодáтию орошающая.

Д éво Богородице, приимú благоприятне/ éже по силе дар, Всенепорочная,// и ослáби, остáви ми, Владычице, прегрешéния.

Перевод выполнен по изданию: ᾿Εφραμ ὁ ᾿Αθηναῖος, ἀρχιμ. ῾Η Περιγραφὴ τῆς σεβασμίας καὶ βασιλικῆς Μονῆς τοῦ Κύκκου. ῾Ενετία, 1751.

Аудио
Поделиться:
Нравится:

Персоны

  • Игумен Флавиан (Матвеев)

Предыдущие выпуски

  • 12 июня 2019 г. Канон покаянный ко Господу нашему Иисусу Христу (с субтитрами)
  • 6 июня 2019 г. Канон дня. Канон Ангелу Хранителю (с субтитрами)
  • 6 июня 2019 г. Канон молебный ко Пресвятой Богородице (с субтитрами)
  • 7 января 2019 г. Канон молебный ко Пресвятой Богородице

Помощь телеканалу

Православный телеканал «Союз» существует только на ваши пожертвования. Поддержите нас!

«Православная газета»

Мы в контакте

Последние телепередачи

  • 22 апреля 2020 г. «Этот день в истории» (Екатеринбург)

Этот день в истории. 22 апреля

21 апреля 2020 г. «День ангела»

День ангела. 21 апреля

21 апреля 2020 г. «Союз онлайн»

Паломники-онлайн-2019. «Любишь ли Меня?»

21 апреля 2020 г. Прогноз погоды

Прогноз погоды. 22 апреля

21 апреля 2020 г. «Читаем Апостол» (Санкт-Петербург)

Читаем Апостол. 21 апреля

Вопросы и ответы

Допустимо ли не причащаться, присутствуя на литургии?

— Сейчас допустимо, но в каждом конкретном случает это пастырский вопрос. Нужно понять, почему так происходит. В любом случае причастие должно быть, так или иначе, регулярным, .

Каков смысл тайных молитв, если прихожане их не слышат?

— Тайными молитвы, по всей видимости, стали в эпоху, когда люди стали причащаться очень редко. И поскольку люди полноценно не участвуют в Евхаристии, то духовенство посчитало .

Какой была подготовка к причастию у первых христиан?

— Трудно сказать. Конечно, эта подготовка не заключалась в вычитывании какого-то особого последования и, может быть, в трехдневном посте, как это принято сегодня. Вообще нужно сказать, .

Как полноценная трапеза переродилась в современный ритуал?

— Действительно, мы знаем, что Господь Сам преломлял хлеб и давал Своим ученикам. И первые христиане так же собирались вместе, делали приношения хлеба и вина, которые .

© 1999-2020 Екатеринбургский епархиальный Информационно-издательский центр

Все материалы интернет-портала Екатеринбургской епархии (тексты, фотографии, аудио, видео)
могут свободно распространяться любыми способами без каких-либо ограничений по объёму и срокам
при условии ссылки на источник («Православная газета», «Радио «Воскресение», «Телеканал «Союз»).
Никакого дополнительного согласования на перепечатку или иное воспроизведение не требуется.